کامپیوتر و موبایل ونوس

VENUS COMPUTER & MOBILE CENTER

کامپیوتر و موبایل ونوس

VENUS COMPUTER & MOBILE CENTER

کامپیوتر و موبایل ونوس

امام علی (ع):
زَکاةُ العِلمِ أن تُعَلِّمَهُ عِبادَ اللّه‏ِ؛
زکات علم ، آموختن آن به بندگان خدا است.

 
مرحله اول : ابتدا بازی را دانلود کنید, دقت کنید که فایلی که دانلود میکنید فشرده بوده و قابل نصب نیست پس ابتدا باید آن را از حالت فشرده خارج کنید, خارج کردن از حالت فشرده در کامپیوتر نیاز به برنامه ای دارد که برای دانلود برروی عبارت داخل پرانتز کلیک کنید( برنامه خارج کردن از حالت فشرده در کامپیوتر),همچنین اگر بخواهید هم می توانید برروی اندروید خود فایل فشرده را از حالت فشرده خارج کنید برای اینکار باید برنامه مخصوص خارج کردن از حالت فشرده را داشته باشید که برای دانلود به عبارت داخل پرانتز کلیک کنید( دانلود برنامه خارج کردن فایل فشرده در اندروید), خوب برای خارج کردن از حالت فشرده روی Extract file کلیک کنید.

مرحله دوم: بعد از خارج کردن از حالت فشرده یک پوشه را می بینید که داخل آن پوشه باید دو فایل باشد که یکی از آنها باید فایل Apk برنامه باشد, و دیگری یک پوشه است با نام بازی و کمی زیادتر که دقت کنید هیچ تغییری در پوشه دیتا ندهید, مخصوصا تغییر نام خوب حالا فایل Apk را نصب نمایید.

مرحله سوم: این مرحله آخرین مرحله بوده شما باید فایل دیتا را کپی کنید اما برای بازیهای مختلف این مسیر تغییر میکند (البته اصلا نگران نباشید زیرا در انتهای هر پست مسیر انتقال هر بازی را برای شما مشخص میکنیم).

کپی دیتا بسیار مهم:

برای تشخیص نوع دیتا، وارد پوشه دیتایی که دانلود کردید بشید. اگر در این پوشه یک یا چند فایل با پسوند .obb وجود داشت، شما باید دیتا را به مسیر sd:Android/obb انتقال بدید. اگر مجموعه پوشه و فایل های مختلف با پسوند های مختلف وجود داشت، شما باید دیتا رو به مسیر sd:Android/data انتقال بدید. به همین راحتی! شما می تونید مسیر دیتای بازی های HD رو تشخیص بدید.

نکته: اگه یکی از پوشه های obb یا data در پوشه Android وجود نداشت، شما خودتون باید ایجادشون کنید.حرف اول Obb هم باید بزرگ باشد. 

یا از روش زیر پوشه دیتا بازی را کپی کنید :

بعد از نصب بازی تمام اتصالات خود را به اینترنت قطع کنید. Wifi باید روشن باشد ولی گوشی نباید بتواند به شبکه ای متصل شود.

- حالت Airplane Mode را فعال کنید. ( برای غیر فعال کردن GPRS و EDGE )
- اگر مودم wifi در محل شما هست آن را خاموش کنید.
- اتصال به شبکه GPRS و EDGE را قطع کنید.( و یا سیم کارت را برای مدتی غیر فعال کنید )

به طور کلی گوشی شما نباید حتی با روشن بودن wifi ، به اینترنت متصل شود.

  (wifi باید روشن باشد ) وارد بازی شوید. بازی درخواست میکند تا بتواند برای دانلود فایل دیتا با اینترنت متصل شود. YES را انتخاب کرده و سپس از شما درخواست میشود که نوع شبکه را انتخاب کنید که شما wifi را انتخاب میکنید. بعد از اینکه بازی نتوانست به شبکه متصل شود و پیغام خطا داده شد، از بازی خارج می شویم و گوشی خود را به رایانه متصل می کنیم.

نکات مهم در اجرا بعضی بازی ها :


اگر بازی متعلق به شرکت GAMELOFT بود یک فولد با همین نام در SD Card ایجاد میشود و اگر وارد آن شوید ، میبینید که فولدری ( درون فولد Gameloft ) با نام بازی که شما نصب کردید ایجاد شده است. اگر بازی متعلق به دیگر شرکت ها بود ، فولدر بازی در SD Card و فولدر Android و فولدر Data ایجاد می شود.

توجه : در اصل ما با نصب اولیه بازی ، آن را مجبور به ساخت فولدر خود در SD Card کرده ایم. که آن فولدر ، برای بازی های شرکت گیم لافت در فولدر Gameloft و برای دیگر شرکت ها ، در فولدر Android ساخته می شود.
 

  1. برای اجرای صحیح و بی مشکل  برخی بازیها مانند آسفالت هشت وجود یک اکانت گوگل سینک شده یعنی با وارد کردن جیمیل و پسورد در داخل برنامه جیمیل اندروید لاگین باشد
  2. در صورتی که با ارور لایسنس مواجه شدید اینترنت را قطع کنید و چند بار گزینه Retry را انتخاب کنید تا بازی اجرا شود.
  3. بعضی بازی ها هم برای اجرا نیاز به آنلاین بودن دارند که باید یکبار آنلاین شوید تا بازی شروع شود.

 

پیام

نظرات  (۶)

سلام یک سوال داشتم چرا وقتی من دیتای فری فایر رو دارم ولی بازی دیتارو شناسایی نمیکنه با اینکه تو پوشه اصلیش کپیش کردم ؟

پاسخ:
از نرم افزار گذر از تحریم استفاده کنید

سلام من بلد نیستم فایل رو استخراج کنم فایل دیتا بازی روی دانلود ها میآید وفایل خودش روی  اندروید  اندروید ۴.۴.۲ هست الان جی تی ای رو ریختم نمیدونم چیجوری استخراج کنم .

سلام من بارار میخوام ازحالت فشرده خارج کنم ولی نمیشه ارور میده باکامپیوتر چه نرم افزاری میخواد راهنمایی کنین لطفا
پاسخ:
سلام
در کامپیوتر از نرم افزار وین رار استفاده کنید
سلام
میشه خارج کردن فایل فشرده ی دیتارو توی اندرویدباپسوندrarتوضیح بدید.بایدبرای کپی کردن فایل دیتابازی Gameloftاونوتوی android/abbکپی کنم.من واقعانمیدونم چیکارکنم!!!
پاسخ:
سلام همون طور که توضیح داده شده برای بازی های مربوط به شرکت Gameloft باید به مسیر کارت SD برید و وارد پوشه Gameloft بشین
حالا باید بگردین دنبال پوشه مربوط به اسم همون بازی که نصب کردین و فایل دیتا رو داخلش کپی کنید
برای خارج کردن فایل فشرده هم بهترین کار اینه که با استفاده از کامپیوتر و نرم افزار وین رار این کارو انجام بدین

لینک دانلود نرم افزار WinRar مخصوص کامپیوتر

اما اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید از برنامه RAR for Android که همون برنامه وین رار هستش و با این نام برای اندروید منتشر شده میتونید مشکلتون رو حل کنید.

اینم لینک دانلود RAR for Android


برای خارج ساخت ن فایل دیتا حتما با ید از کامپیتر استفاده کنیم
پاسخ:
سلام بله با نرم افزار وین رار
البته از طریق گوشی هم میشه اگه برنامشو داشته باشید ولی با کامپیوتر راحت تره
بسیار ممنون و متشکر از سایت خوبتون
پاسخ:
خواهش ناشناس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی