کامپیوتر و موبایل ونوس

VENUS COMPUTER & MOBILE CENTER

کامپیوتر و موبایل ونوس

VENUS COMPUTER & MOBILE CENTER

کامپیوتر و موبایل ونوس

امام علی (ع):
زَکاةُ العِلمِ أن تُعَلِّمَهُ عِبادَ اللّه‏ِ؛
زکات علم ، آموختن آن به بندگان خدا است.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام نصب ویندوز روی لپتاپ‌‌های پردازنده نسل 11 و 12 اینتل هنگامی که وارد بخش پارتیشن بندی هارد در هنگام نصب ویندوز می شوید،هاردی را مشاهده نمی کنید و در همین مرحله متوقف می شوید. اگز شما نیز از این مشکل رنج می برید، در ادامه به بررسی این مشکل و رفع آن خواهیم پرداخت.

 

Intel Rapid Storage Technology چیست؟

برنامه ای است که توسط اینتل طراحی و ایجاد شده است تا قابلیت ها و عملکرد ذخیره سازی اطلاعات دستگاه های مختلف، به ویژه رایانه های شخصی و لپ تاپ ها را افزایش دهد. این یک برنامه  مبتنی بر RAID است که چندین درایو دیسک ذخیره سازی را در یک جزء واحد ترکیب می کند.

اینتل این فناوری Intel Rapid Storage Technology را ایجاد و راه‌ اندازی کرد تا به کاربران لپ تاپ ها و رایانه های شخصی عملکرد بهتری را با قیمت‌های مناسب ارائه دهد. این ویژگی همچنین می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند و عمر هارد های سیستم را نیز بالا ببرد. این فناوری روی امنیت فایل‌ها و داده‌های کاربران با رویکردی جامع‌تر کار می‌کند. همچنین این برنامه دارای یک سیستم هوشمند برای ذخیره سازی داده ها است که می تواند به طور قابل توجهی برای کاربران ویندوزی که مشکلات ذخیره سازی داده ها را دارند مفید باشد.

 

حالا که با فناوری Intel Rapid Storage Technology آشنا شدید به سراغ حل مشکل می رویم:

مطابق با نسل پردازنده ی لپ تاپ خود یکی از فایلهای زیر را دانلود از حالت فشرده خارج نموده و آن را بر روی یک فلش یا حافظه جانبی منتقل کنید.

فایل مورد نیاز برای لپ تاپ های نسل 11

فایل مورد نیاز برای لپ تاپ های نسل 12

مراحل نصب ویندوز را به صورت عادی پیش بروید تا به مرحله ی پارتیشن بندی هارد دیسک برسید.

گزینه ی Load Driver را انتخاب کنید.

سپس بر روی گزینه ی Browse کلیک کرده و فایل مورد نظر را انتخاب کنید.

حالا تیک گزینه ی Hide drivers that arent compatibale with this computer’s hardware را بزنید تا درایور متناسب با سیستم شما را به شما نمایش دهد.

در مرحله  Select the driver to install اولین فایلی را که سیستم به شما نشان می دهد را انتخاب کنید.

در آخر بعد از نصب درایور مورد نیاز، شما خواهید دید که هارد شما در بخش پارتیشن بندی به نمایش در آمده و می توانید به ادامه ی مراحل نصب ویندوز بپردازید.

پیام

نظرات  (۱)

۲۹ بهمن ۰۱ ، ۱۸:۵۱ رضا نجف زاده

تشکر از سایت خوبتون

مطالبتون بسیار آموزنده هست

سلامت و پایدار باشید.

 

پاسخ:
خوشحالیم که رضایت شمارو جلب کردیم رضا جان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی