کامپیوتر و موبایل ونوس

VENUS COMPUTER & MOBILE CENTER

کامپیوتر و موبایل ونوس

VENUS COMPUTER & MOBILE CENTER

کامپیوتر و موبایل ونوس

امام علی (ع):
زَکاةُ العِلمِ أن تُعَلِّمَهُ عِبادَ اللّه‏ِ؛
زکات علم ، آموختن آن به بندگان خدا است.

غیر فعال کردن دائمی ویندوز 10 به سه روش قطعی

برای رفع مشکل آپدیت خودکار ویندوز 10 راهکارهای زیادی ارائه شده که در بعضی از نسخه های ویندوز یا سیستمها ممکن است جوابگو نباشد از این رو در ادامه مطلب با سه روش قطعی غیر فعال کردن آپدیت ویندوز 10 در خدمت شما هستیم...

 

روش اول / از طریق نرم افزار:

ابتدا نرم افزار زیر را دانلود نمایید

دانلود Windows Update Blocker 1.7
حجم: 927 کیلوبایت

بعد از دانلود برنامه آن را از حالت فشرده خارج نمایید متناسب با سیستم خود نسخه 32 بیت یا 64 بیت برنامه را به صورت Run az administrator اجرا نموده و تنظیمات برنامه را به شکل زیر اعمال نمایید.

برای آپدیت ویندوز 10 در صورت نیاز می توانید تنظیمات برنامه را به حالت اول بازگردانید.

 

روش دوم / از طریق رجیستری:

این روش در همه نسخه‌ های ویندوز 10 به جز نسخه‌‌‌ Home قابل اجراست.

کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید در پنجره ‌ی Run عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید. در پنجره‌ Registry Editor به مسیر زیر بروید:

KEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows

بر روی دایرکتوری Windows کلیک راست کرده و از منوی New گزینه Key را انتخاب کنید. نام آن را WindowsUpdate وارد کرده و کلید Enter را فشار دهید.

حال بر روی دایرکتوری WindowsUpdate که در مرحله قبل ساختید کلیک راست کرده و از منوی New گزینه Key را انتخاب نمایید و در این مرحله نام آن را AU وارد نمایید.

نکته: ممکن است دایرکتوری WindowsUpdate و AU در زیر مجموعه Windows از قبل موجود باشند و نیاز به ایجاد آنها نباشد.

بر روی پوشه AU کلیک راست کرده و از زیر منوی گزینه New گزینه‌ DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید. نام این مقدار جدید را NoAutoUpdate قرار دهید.

در سمت راست بر روی NoAutoUpdate دابل کلیک کنید و در پنجره ‌ی باز شده، در بخش Value مقدار 0 را به 1 تغییر داده و روی OK کلیک کنید.

نکته: توجه داشته باشید که شما با این کار فقط به روز رسانی خودکار را غیرفعال می کنید و می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید از طریق تنظیمات > به‌روزرسانی و امنیت > صفحه Windows Update، به‌روزرسانی‌ها را به صورت دستی انجام دهید.

 

 

روش سوم / از طریق Windows Update سرویس:

ابتدا با فشردن همزمان کلید های ویندوز و R از صفحه کلید، در کادر Run عبارت Services.msc را تایپ و Enter را از صفحه کلید فشار دهید. همچنین می توانید در کادر Search در پایین صفحه دسکتاپ نیز عبارت Services را تایپ کرده و Enter را از صفحه کلید بزنید. در پنجره ظاهر شده Windows Update را پیدا کرده و روی آن دوبار کلیک کنید. پس از باز شدن صفحه Windows Update Properties در قسمت Startup type گزینه Disable را انتخاب و در بخش Service status بر روی Stop کلیک نمایید. پس از پایان عملیات Apply و Ok را بزنید و سیستم را Restart نمایید. با بالا آمدن ویندوز و رفتن به بخش آپدیت ملاحظه خواهید کرد که آپدیت غیرفعال شده و دریافت خودکار بروز رسانی ها متوقف شده است. جهت فعالسازی مجدد به همین قسمت رفته و تنظیمات را به حالت اول تغییر دهید.

نظرات  (۳)

دم شما گرم راحت شدم

بار اول نشد چون stop رو نزدم اما بار دوم که به دقت انجام دادم دیگه اپدیت نشد

پاسخ:
ممنون از همراهی شما کامران عزیز
۲۷ تیر ۰۱ ، ۱۲:۳۱ رضا عباس پور

حواب نمی دهد لطفا پست را حذف کنید

پاسخ:
دوست عزیز ما در طول روز تعداد زیادی سیستم تعمیر میکنیم که همشون رو به همین روش لغو آپدیت میکنیم اونوقت شما اینقدر با اطمینان میای میگی پست رو حذف کن! ضمنا تا چیزی کاملا تست نشه توی این سایت منتشر نمیشه
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۷ خرید ممبر کانال
ممنون
خسته نباشید
پاسخ:
سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی