کامپیوتر و موبایل ونوس

VENUS COMPUTER & MOBILE CENTER

کامپیوتر و موبایل ونوس

VENUS COMPUTER & MOBILE CENTER

کامپیوتر و موبایل ونوس

امام علی (ع):
زَکاةُ العِلمِ أن تُعَلِّمَهُ عِبادَ اللّه‏ِ؛
زکات علم ، آموختن آن به بندگان خدا است.

بالاخره بعد از سالها، مایکروسافت زبان شیرین فارسی را به مجموعه زبان ها انتخابی برای ظاهر ویندوز اضافه نمود و ویندوز را با محیط کاملاً فارسی به فارسی زبانان تقدیم کرد!! مایکروسافت از ویندوز 2000 به بعد زبان فارسی را به عنوان یکی از زبان های انتخابی برای تایپ و نام گذاری فایل ها و پوشه ها به ویندوز اضافه کرده بود ولی این بار تمام محیط ویندوز و حتی قسمت هایی از راهنمای ویندوز به فارسی ترجمه شده است. البته زبان فارسی هنوز همراه با ویندوز عرضه نشده است و در قالب یک بسته الحاقی بر روی ویندوز نصب میشود با ارائه این بسته دیگر خاطره ی بدی که از ویندوز های کاملاً فارسی که بارها شاهد آن بوده ایم و هر یک دارای نقص ها و اشکالاتی بوده اند از ذهن ها پاک می شود و البته نان بعضی ها هم آجر می شود!

با نصب این بسته کل محیط راست به چپ می شود و منو استارت، پنجره ها، منو ها، پیغام ها، کنترل پنل، اینترنت اکسپلورر، ویندوز مدیا پلیر و قسمت هایی از راهنما به فارسی ترجمه می شود. البته این تغییرات کلی برای کاربران حرفه ای زیاد جالب نیست و بعد از نصب به سرعت دنبال راهی برای حذف آن هستند زیرا برای یک کاربر حرفه ای کار کردن با یک محیط وارونه (از راست به چپ) زجر آور خواهد بود و البته ترجمه بعض از فرمان ها نیز زیاد جالب نیست و برای کاربران که با فرمان های قبلی عادت کرده اند فهم فرمان های جدید زمان بر خواهد بود. در عوض این بسته برای کاربران تازه کار و آنان که تازه شروع به کار با ویندوز کرده اند کمک بسیار بزرگی در جهت یادگیری ویندوز خواهد بود.
درکل دریافت این بسته برای کاربران مبتدی به عنوان کمک به آموزش ویندوز و برای کاربران حرفه ای تجربه یک محیط کاملاً فارسی را در بر خواهد داشت.

 

فارسی ساز ویندوز XP

دانلود
حجم: 10.8 مگابایت

پسورد: venus-soft.ir

 

 

 

فارسی ساز ویندوز 7

 

هشدار : اگر رمزگذاری BitLocker شما فعال شد، تا قبل از نصب LIP آن را به حالت معلق نگهدارید. Control Panel را باز کنید، System and Security و سپس BitLocker Drive Encryption را فعال کنید. روی Suspend Protection کلیک کنید .
از آنجا که فایل های متفاوتی برای فارسی سازی نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی Windows 7 LIP موجود است، قبل از شروع به بارگیری باید مشخص کنید که کدام نسخه از Windows 7 در رایانه شما نصب شده است:
روی دکمه Start کلیک کنید، سپس روی رایانه کلیک راست کنید و Properties را انتخاب کنید. این گزینه اطلاعات اولیه مربوط به رایانه را به شما نشان می دهد.
برای نوع سیستم به قسمت سیستم نگاه کنید. این قسمت به شما می گوید که آیا نسخه 32 بیتی سیستم عامل Windows 7 روی رایانه شما نصب است یا نسخه 64 بیتی.

 

 

دانلود نسخه 32 بیتی
حجم: 2.53 مگابایت

 

 

 

دانلود نسخه 64 بیتی
حجم: 4.06 مگابایت

پسورد: venus-soft.ir

 

 

 

فارسی ساز ویندوز 8

 

این بسته رابط زبان (LIP) برای Windows 8، نسخه ای است که بخش هایی از آن که بصورت گسترده در Windows مورد استفاده قرار می گیرند بصورت جزئی ترجمه شده است. پس از نصب LIP، متن های موجود در برنامه های نصب، کادرهای گفتگو، منوها، عناوین مربوط به راهنمایی و پشتیبانی و دیگر موارد موجود در رابط کاربر در زبان LIP نشان داده می شود. متنی که ترجمه نشده است به زبان اصلی Windows 8 است. بعنوان مثال اگر یک نسخه اسپانیایی از Windows 8 را خریداری کرده اید، برخی از متون همچنان به زبان اسپانیایی خواهند بود. بیش از یک LIP را می توانید نصب کنید، از این رو هرکدام از کاربران رایانه می توانند رابط کاربر را به زبان دلخواه خود نمایش دهند.

 

 

دانلود نسخه 32 بیتی
حجم: 2.65 مگابایت


دانلود نسخه 64 بیتی
حجم: 3.78 مگابایت

پسورد: venus-soft.ir

 

پیام

نظرات  (۱)

پس برای ویندوز 10 چی

نیس؟؟

ماهم ادم هستیما!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی